Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 13. april 2009

Påsketur/trening.... :)

Er vel drøye timen siden jeg kom meg hjem fra påsketuren. Vet ikke hvor mange av de som leser bloggen min som også er på facebook...de vet at det har hvert mange turer på hesteryggen. Lengste turen ble på14 km, og det på en veeeeeeeeeeeeeldig sår bakende...og muskler som protesterte vildt mot dette som foregikk. De ble jo brukt og det er jo ikke bra, de kunne jo komme i form.

Jeg har ikke sittet på hesteryggen siden desember og da var det vel drøye 6 mnd siden siste turen, så det med 2 rideture, en kjøretur, pause så langtur igjen, det merker du ganske så bra på kroppen din for å si det pent.

Jeg har faktisk hatt en pus som heter salasar i senga mi...og de som kjenner meg veit at jeg er livredd katter...jeg har til å med kost med kattene...! Så jeg har hatt en veldig produktiv og aktiv påske. Så dagene frem over skal brukes til å slappe av, så hund så eier, for man kan jo ikke risikere å holde seg i god form det er farlig det, så dagene skal brukes til å sove, og slappe av. (kan prøve i allefall...)

Det kommer masse bilder fra påsken etter hvert, har ikke kamera så bilder kommer så fort de jeg har hvert hos sender bildene. Når det blir vites ikke.

Håper dere alle har hatt en kjempe fin påske, om det har hvert treningsleir med innlagt gjørmestøv spa, og annen aktiviet, skattesøk, brukstreninger, skiturer i fjellet, pussing av båter ol, jeg vurderer å gjøre dette neste påske også... og dere... spesielt dere som kjenner meg... dere vil forstå hvor sliten jeg er....jeg var ikke den som skravla mest...og jeg fikk ett av de mest uventa komplimangene noen gang har fått og som jeg tviler på at jeg noen gang vil høre igjen... jeg er et "ukomplisert besøk" og ble ønska hjertlig velkommen tilbake når som helst :) :) :) det tar man helt klart med seg ;)

Nå roper kroppen min at vi skal innta horisontalen og starte treninga på å komme oss i dårlig form igjen. Er noen andre her som ligger som slakt etter tur i skogen, løpeløs, leke og herije.... Skriver mere når bildene kommer:)

Ingen kommentarer: