Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 31. mars 2008

Momarken.

I dag skal lex få være med til momarken...blir spennende å se hvordan han reagerer på hester. De er nok skumle i starten, og jeg regner med at han ikke vil ut av bilen med engang. Jeg kommer nok til å la lex styre mye selv. Caro er nysgjerrig og vil gjerne hilse på hestene. Har ikke bestemt meg enda om caro skal være med lex ut eller om lex skal få prøve seg aleine. Det finner jeg ut når jeg kommer ditt. Det viktigste for meg er at ex blir en trygg og sikker hund. Akkurat nå okuperer lex caro sitt bur...det er mye kulere en hans eget.... Caro ligger ikke langt fra mine bein, han vet at lex kommer ut oftere en han. Og caro vil veldig gjerne hvere med. Neste innegg vil inneholde info om hvordan lex takla besøket på momarken.

Ingen kommentarer: