Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 13. mai 2010

Rolig dag.

For denne dagen blir en rolig dag...grunnen er at kroppen min ikke er heelt med...det er litt veldig vondt å sånn. Og mer om det skriver jeg ikke.

I går kveld, natt, etter å ha testa om varm dusj hjalp, så ble jeg sittende å tenke..ikke at det er sjelden at jeg tenker..noen vil påstå at jeg tenker litt for mye. Nok om tenkinga...eller at jeg tenkte...nå skriver jeg meg langt vekk fra det jeg egentlig skulle skrive om.

Så i natt, for det var forbi midnatt, så da var det nok natt. Så hørte jeg på musikk som er på kanalen son stort sett bare spiller musikk fra det glade 80 tallet, og litt 90 tallet og noe fra før jeg ble på tenkt. Og da spilles Michael Jackson, han var en er en av de som fulgte barndommen min. Og dukka opp igjen når jeg var tenåring, da med plata Bad. Og på den perioden vanka jeg sammen med en jente som jeg må si er en av de jeg aldri kommer til å glemme. Vi var ikke kjærseter, men utrolig gode venner.

Hennes vennskap sørga for at de tunge å vonde tenårene ikke ble så veldig tunge, i allefall ikke de årene vi vanka sammen. Det er ganske deilig å kunne ha ett meneske som du tenker tilbake på med ett smil om munnen og husker at med dette menneske kunne man være seg selv. Kommer nok aldri til å glemme henne nei.

Jeg har takk å lov venner nå også hvor jeg kan være meg selv, og det er så utrolig godt. Du kan senke skuldra, slenge en fleip eller tre...og du veit at de ikke vil deg noe vondt. De ønsker deg faktisk vel....slike venner er verdifulle og verdt å ta vare på.

For ikke så lenge siden så traff jeg en jente som fikk frem smilet hos meg....hu oppmuntra deg og ga deg en klaps på skulderen når det var en litt tung dag. Og det begynte å våkne noen føleser i meg som jeg synes å erindre slik i det fjerne...synes å huske at detta her er da noe positivt. Det kiler sånn i magen...og du går hele tiden å lurer på om liker hu meg....og det går en hel masse tanker i hodet ditt. Du blir litt sånn tullete å flirete...nesten helt fjortis igjen..he he he. har dog litt mer is i magen denne gangen en sist..kan kanskje ha noe med alder å gjøre..og man veit at sist gang man gikk nedover denne "veien" så gikk det ikke akkurat så bra.... Det er dog en følese jeg ikke savner...og det er den der når du sender sms ol og ikke får svar eller den responsen du hadde håpa på.. Men slik er det i starten av en forelskelse...;)

I dag skulle jeg ha hvert ett annet sted en hjemme...nemlig borte...men den gang ei....det som er så fint når kroppen ikke funker som den skal, er at du kan reiser hvor som helst, det koster deg absolutt ingen verdens ting. Det krever litt fantasi...litt drømmer...og vips så er du ett helt annet sted en hjemme :)

Nå skal tankene mine få ta seg en liten tur igjen...reise målet er ikke planlagt, veit bare at tankene og jeg må være tilbake sånn ved 19 tiden i kveld, for da er det lufting av hund som er på planen. Det er en del timer til, så jeg kan reise de fleste steder på den tiden. Faktisk reise overalt å så tilbake igjen...uten å ha forlatt godstolen og pleddet :)

Ønsker deg en fin dag, enten om du skal fysisk ut å reise...eller bare tar deg en reise inni i ditt eget hode hvor drømmer å fantasier bestemer destinasjonen :)

Ingen kommentarer: