Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 8. mai 2010

Gårsdagens trening.

Jeg skrev i går at jeg skulle skrive om gårsdagens trening i dag så der er det som kommer nå. Gjorde en avtale med noen andre at vi skulle trene sammen, og det gjorde vi. 2 av oss var litt forsinka selvom vi var tidlig ute og den som kom sist kom egentlig til rett tid...

Lex for litt luft og strekke litt på beina, og så er det trening. Vi starter med fellesdekk, og lex ligger bra, selv om han har en bevegelse helt i starten, så lå han faktisk rolig i over 1 minutt...så nå er det bare å dra strikken litt lengre.

Lex var litt ukonsentret på lineføringa, men han kom seg etter hvert...så det blir å jobbe med kontakt en studn fremover...og det på steder med masse lukter. Særlig lukten av damer. Han hadde en grei plassering på innkalinga...husker ikke helt hva mere jeg trente..jo neseprøve og noen andre som la ut. Vi la ut alle neseprøvene....dvs 5+ den jeg holdt i og lex løper ut og snuser på den første...den jeg tok i er nr 2...og han snuser og tar den. Han venter litt på bekreftelse og fatter jubler og han kommer inn. Lex slipper nese prøva men hva gjør vel det...han tok rett prøve og når jeg ser hvordan andre sliter med opptak, så er jeg kjempe fornøyd.

Etter at de jeg trener sammen med er dratt, så får lex en tur ut til, kaster apporten...og han har litt stor fart og støter borti apporten...men kommer inn med den og påplass. Han får beholde den og løpe fritt med den. Jeg kommer ikke til å trene slipp med han, det sparer jeg til vi er i ringen.

Det er fortsatt mye å jobbe med men vi er på god vei. :)

I morra er det spor trening igjen...og går lex ett spor som er halvparten så godt som det sporet han gikk på torsdag så er jeg kjempe fornøyd :)

Det er deilig med å ha sola tilbake, og den varmer så lenge du er i den..litt kaldt i skyggen enda. Men i bilen der i mot...der blir det fort varmt i sola nå..så vær ops..var ute en tur med bilen i dag, det blåste kaldt men inne i bilen var det ganske så varmt.

Håper at ikke for mange hunder dør i varm bil i år...håper på ingen men det er altid en eller annen som glemmer...og tragedien er ett faktum!

Ha en super fin helg videre og kos dere, og husk vann til hunden :)

Ingen kommentarer: