Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 9. oktober 2009

Knall bra treninger :)

Det har hvert noen dager med treninger...vi starter med onsdag og inne treninga, lex ligger som vanlig høyt, og når Cathtrine, som lex forguder, skulle ta tannvisning så ble det LITT vansklig å sitte stille, men vi fikk til det også...så var det fellesdekk...han hadde en av de bestefellesdekkene han har hatt på leeeenge. Hadde en forflyttning, resten var veldig stødig :) Så var det for oss, lineføring, kontakten begynner å komme seg med så mye forstryrrelser....han så vel bort en eller to ganger...ramla litt ut når vi skulle starte fra holdt...med det mener jeg fremad masj..gjør holdt og fremad masj igjen. Må også jobbe med venstrevendingene. Feragen sa at vi gikk til en 8 i lineføring og at neste uke skulle den opp på 9.5.

Siden jeg skriver om lineføring, så kan jeg jo nevene gårsdagens trening, der jobber jeg med å se lengere frem en jeg pleier og han følger godt med hele veien. Sjekka om jeg hadde han med meg, og to 2 steg til høyre...han var der med engang. Hadde en fin dekk også. Da fortsetter vi i det moduset vi trener nå. Han hadde også en stå under masj til 10 og en dekk under masj til min 8. Det er 3 gangen jeg prøvde det...så dekk under masj er jeg veeeldig fornøyd med.

Fikk bra tilbake mld fra Sverre også, og fikk kjempe masse postitive tilbake mld på onsdags treninga om at det var så morro å se en rottis med så mye arbeidslyst og glede i kroppen. Og det tar man jo med seg..og vidre formidler til oppdretter. Fikk vite at det ser ut som hele kullet til lex sprudler av areidslyst...og ingenting er bedre en det.

Så over på sportreninga...veldig bra der hvor han hadde med vind..løp forbi vinkelen med 5 m men etter noen sek så fikk han sporet i nesa og gikk rett på sporet...litt inn og ut av sporet pga side vind..men veeldig bra..han jobber selvstendig..mere ro i sporet....og han går nå spor også uten å pelle gobiter..... Kommer til å fortsette med det. med gobiter....nå legge på hvert tredje og hvert 4 steg. Og gå lengre spor. Det jeg gikk på søndag var vel drøye 70m vil jeg tro. Veldig fornøyd :)

Ser at det ikke er så lett å finne en vei ut av spiralen jeg er i...for det er ingen som har noen tips, så da er det bare å kreve av de egne grå at her er det bare å prøve alt som prøves kan ;)

Er mulig at jeg skal følge en tanke som har slått ned i hodet mitt det siste døgnet....å det går på egen oppførsel...for lex ga meg ett signal i dag som ga meg ett spark i magen...og en oppvekker jeg trenger. Det positive er at han er trygg nok til å vise meg hva han mener om den situasjonen vi var i....og for engangs skyld så tråkka jeg ikke over.men var rolig, fortalte lex at fatter ser hva du forteller..og jeg møtte lex på hans premiser. Det var en god følese.

Som sverre sa...enten for du analysere bikkja, eller så får du være hundefører...du må velge. (er som å høre hundeviskern..enter er du doglover eller så er du dogleader)

Ser ut som sverre greier å får frem den hundførern jeg veit finnes her inne...at han greier å få frem det ingen andre har greid.....endelig!

Veit at Rom ikke ble bugd på en dag..her er det bare å ta seg selv i øra..nakken og det som må til...fortsette med det sverre sa...stil krav til deg selv....for lex kommer etter...og det har lex gjordt! Så da er opplegget klart...bare å fotsette i dette sporet med andre ord ;)

Ha en fin helg:)

Ingen kommentarer: