Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 20. oktober 2009

En stor personlighet vil bli dypt savnet.

Sitter i møte i dag...formen er ikke helt bra. Mye som skulle hvert gjordt men avlyses..i skrivende stund hylles Tron Brustad med en strålende og vel fortjent 2 plass i vm....som det står kjempe respekt av... men tankene mine er ett helt annet sted...

For under møtte tikker det inn en sms...beksjed om at jeg har fått en mail...og når jeg ser navnet på den som har sendt meg mailen...og de første linjene...kjenner jeg hjertet stoppe opp ett sek... Møte avsluttes...og det første jeg gjør er å se om frykten min stemmer..den gjør det.

En utrolig herlig hund..med en personlighet som det er lenge siden jeg har sett...har reist sin vei. Merker at jeg ikke helt kan fatte at denne hunden har reist...samtidig som jeg tenker at denne hunden er den som kan fortelle caro hvordan man oppfører seg mot damer....

Denne hunde vil bli dypt savnet...jeg ser henne for meg her jeg sitter med tårer i øye kroken...dytter alle bildene jeg har av henne inn i hjerte kroken min for å sørge for at hu ikke glemmes...for denne damen kan ikke glemmes. Du greier det bare ikke. Hu er en av de mange som fester seg fast i deg.

Tenker også på hennes eier...og hvor forferdelig tungt og jævlig det er akkurat nå. Jeg finner ikke ord....

Det brenner ett lys...ett lys for damen med stor D....og mine tanker går til de som sitter igjen.

Du vil aldri bli glemt "made in taiwan", må du hvile i fred..for du vil leve videre i våre hjerter..du har helt klart finni en plass i mitt..og det ganske mye dypere en jeg trodde...og du kommer ikke til å slippe ut derfra igjen...det nekter jeg....Hold et øye med caro for meg......

Ingen kommentarer: