Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 15. juni 2009

To små planeter i hvert sitt univers..

Synger bjørn eidsvåg i en av en par bra sanger han har...og hadde det ikke vært for at jeg veit at han skriver om forskjellen på man og kvinner, så hadde jeg trodd at han skrev om meg og lex i dag. Får jeg tror ikke du kan beskrive den avstanden som var mellom meg og lex på ringtreninga i dag på en annen måte en hvert sitt univers....

Jeg ville at vi skulle trene lydighet..rettere sagt lineføring...men det ville ikke lex gitt..for det første var det ett helt annet sted på gressplenen en vi pleier å trene, og for det andre så var det noen som fortalte oss hva vi skulle gjøre...og det var jo mildt uvant. Konsentrere seg var ett fremed ord...glad jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle starte i fbks trippel på onsdag. For vi har ingen verdens ting i en lp ring å gjøre.

Merker at jeg står fast på en måte liksom..veit ikke helt hvordan jeg skal komunisere med en som er i ett helt annet univers så å si...jeg har prøvd forskjellige måter å komunisere på men avstanden er så stor at jeg når ikke frem..liksom..føler jeg på en måte.

Har fått ett tips om en som kanskje kan hjelpe oss med å få kontakt med hverandre på...og skal høre hva denne hjelpen mener. Er avhenig av folk som greier å lese rottweilere og kan en del adferd... Har godt på et par kurs i mitt liv, og nye instruktører har altids noe å bidra med..men når det kommer til ett stykke, så merker jeg at de ikke har så mye å bidra med alikevel desverre.

Jeg kan nok innrømme at jeg er ganske kresen på hvem jeg går på kurs hos og er nok heller ikke den enkleste kurs eleven...for jeg stiller spørsmål og har krav til den som holder kurset. Luere på hvordan jeg hadde takla å få en som meg på ett kurs jeg var instruktør på...trukke jeg vil tenke tanken en gang *ler*. Tror ett av to hadde hent, enten hadde jeg knekt meg, eller så hadde jeg fått meg selv til gi alt på at den kresene og litt vansklige kurs eleven skulle blitt fornøyd..var det jeg gjorde når jeg fikk kurselever som minner om meg i sånn jeg er i dag :)

Møte seg selv i døra..tror det er en øystein sunde sang...i allefall deler av teksten til en øystein sunde sang ;)

Må jo avslutte med noe positivt også..jeg har tatt mitt første steg mot det å oppfylle en drøm...jeg har kjøpt meg domene navn, navnet på firma jeg en dag skal starte.... Er litt skummelt også, men det var veldig deilig å ha tatt det første steget...jeg er på vei mot å realisere en av mine største drømmer..om det ikke er den største..:)

Ha en fin aften folkens og ikke svev av gårde i ditt eget univers hvis du ikke har gps og rakketbrensel nok til å komme deg tilbake til den du deler univers med ;)

Ingen kommentarer: