Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 1. juni 2009

Da er vi tilbake.

Bare en kort tur innom, er litt sliten etter å ha jobba og kjørt i varmen fra trysil. Jeg har tatt en par bilder, må bare finne ett sånn program sak som gjør at jeg kan laste ned bildene på datan. Og det skal jeg gjøre i morra.

Uten å røpe for mye har vi hatt en knall fin tur, hadde jeg ikke hvert tom for hundefor, og det tar litt tid å få mat sendt helt til elverum som er nermeste utsalgs sted av vom og hundemat... hadde jeg blitt der en uke til. Det er ikke strøm i hytta, bare solpanel og kjøleskapet har en liten fryseboks, så opphold begrenser seg noe. Kanskje greit..for da kommer jeg hjem igjen også ;9

Hadde store planer om å legge felt til lex, men det blåste kuling der oppe, og de dagene det ikke blåste var det så varmt at lex bare lå rett ut i skyggen, Mens jeg malte vinduer på hytta.

Nei, kjenner at jeg er klar for senga, det ser det ut som lex er også...dere, jeg fikk en sms fra en god venn..men bilde av en kald en og med teksten at han herved erklæret sommeren for å ha kommet..så da sier vi vel det da..

ENDELIG ER SOMMERN HER....

Ha en fin sommer natt alle sammen :)

Ingen kommentarer: