Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 7. juni 2009

Nytt spor....

I dag er det søndag og det er trenings dag. Jeg dro, og hadde ingen forhåpninger eller forventninger til lex, for en ting av gangen. Så jeg fant ett sted å legge gobit sporet, litt mye side vind men, det gikk og lex greide å holde fokuset ett par m av gangen på det meste.

La gobitene tettere denne gangen, tror jeg har funnet avstanden som passe lex. Skal dra å trene spor i morra ett annet sted, og se hvordan det går. Skal da også teste ut noe som bekymerer meg litt og når det er teste ut vil jeg få svar på om det er en baggatell eller ikke.

Trix og emma gikk spor i dag også, trix fikk hp på utsilling i går, veldig bra, og emma hadde lekt fotomodel i ett.."lommetørkle" tre der hu satt å balanserte på en gren som en ny type fugl..en terier fugl. Knall bra bilde. Mikkel var ikke der etter en knall bra innsats i brukskonkuranse. Dere kan lese mere om utstillingen til trix og resultatene til vida på hjemme sidene deres. Dere finner linkene lengre ned på høyre side.

Tilbake til sporet, litt kaving men lex har fått ned trempo ganske mye og vi tar det som det kommer. Fikk en god klapp på skuldern av arne "detta er noe av det beste jeg har sett.." og det sier ikke så lite. Og det var koslig med en klapp på skuldern, det gjør litt godt.

Lex ble utrolig sliten etter sporet, så det er tydlig at det krever ganske mye av han å gå gobit spor, ikke kunne galoppere av gårde å finne slutten med engang. Og der er bra, det vi bare øke konsentrasjon og koordinasjonen hans. Kommer til å legge 2 korte korte spor, og gå de med litt mellom rom. Virker som lex trenger det.

Trix var flink å "markerte" (viste arne at er ligger det en pinne) men han fant de ikke helt av seg alene. Med litt hjelp så gikk det. Veldig bra.

Emma gjorde det også bra, veldig bra oppsøk og veldig bra spor, hu plukka alle gjenstandene.

En bra gjenomført økt på oss alle sammen.

Nå skal jeg se om jeg finner det programmet som fatter nevnte at jeg kunne laste ned og som passe til kamera jeg fikk. Har en del bilder jeg skulle delt med dere. Både fra treninga i dag og turen til trysil.

Ha en fin aften :)

Ingen kommentarer: