Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 10. mars 2011

Liten oppdatering.

Det har sjedd litt siden sist. Skal være kort, fikk endelig lån til bil, og bilen står nå i garasjen. Godt å ha bil igjen. Så har jeg hjulpet til med litt oppusing av en leilighet. Har ikke fått trent så mye hund som ønskelig, men det kommer vel etter hvert. Har mista litt trua på at lex og jeg vil komme oss til Eliten. Føles som om jeg har litt for lang vei å gå når det gjelder det å ha troen på at vi vil greie det. Nå er jeg dog en person som ikke greier å gi opp så lenge av gangen. Det blir nok bedre når våren kommer og det er større muligheter for å trene mere lp. Jeg har en plan i mitt hode på hvordan jeg skal trene inn hva...og jeg veit også hva som blir min største utfordring når det gjelder det å komme i gang med konkuranser igjen. Og den eneste måten å gjøre noe med det på...er å oppsøke det. Hva det er...vel det skriver jeg ikke her nå.

Jeg skal også ærlig innrømme at jeg fortiden priorieterer å jobbe med det jeg sliter med pysisk. Det tar på.. ganske mange vonde følelser som skal berøres og kameler som må svelges. Men skal jeg komme meg videre her i livet så må jeg bare gjenom det. Jeg har kommet meg videre på noen omeråder, aksepetere at enkelte ting er som de er..og mest sansylig altid kommer til å være sånn.

Jeg må også komme med en annen innrømelse..og det er at jeg har det bedre med meg selv nå som jeg ikke er på facebook. Jeg slapper av, har mere ro i systemet mitt. Har litt mere jeg må jobbe med før jeg kommer tilbake på facebook. Kanskje jeg er tilbake igjen til sommern..? Hvem vet :9

Jeg som mange andre venter nå på våren...jeg har hatt den i nesa ett par ganger...selv om det nå snør som bare det ute...det er flere dager men varme garder om dagen nå en det er dager med minus grader. Så det går den rette veien. Ikke bare det..men se hvor mye lysere det er om dagen. Fra januar hvor det var mørkt kl 15.30..til nå hvor det er mørkt 18.15 :)

Det er fortsatt noen cm med snø som må smelte før våren virkelig er her....men den er på vei. Og god er det.

Nå har jeg litt andre ting jeg må gjøre..ha en fin helg :)

Ingen kommentarer: