Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 26. juni 2010

Jaja..slik kan det gå ;)

Da har man kommet seg hjem fra konkuransen...og jeg tror ikke Lex og jeg var på samme konk...det var mere oppnås ikke kontakt med mobil abonnenten. Lex var ikke på nett i det hele tatt...selv ikke på treninger har han godt så dårlig... Lex starter det hele med å reise seg etter 1 min på fellesdekke. På lineføringa så er rullgardina dratt ned.....samme på fri ved for og resten av konken. De som stod rundt fikk noe å le av..jeg med mine komentarer. Fikk 9 på innkalling og tro det eller ei..0 på ståen. Han hang ba meg i hele dag, og han hadde knall stå...men å vente til jeg kom inntil det dreit vi i...han snudde seg vekk fra meg i det jeg nærma meg....

Helt klart ikke vår dag i dag...jeg veit hva jeg som fører gjorde feil i dag..er ikke klar for å fortelle dere som leser bloggen om det enda. Er en ganske stor kamel å svelge.

Jeg er lei meg for at det gikk slik...ikke noe kontakt..han reiste seg fra dekken og denne gangen var det 2 pip som dommern hørte før han reiste seg???????? Etter opprykket så er du jo kjempe glad...slipper ned skuldra litt....og da for man respons med engang. Jeg ga opp litt i dag...jeg merka på lex i det jeg tok han ut at her var det ikke mye respons å få... Han kasta opp i går kveld og var løs i mangen i dag morres. Jeg legger ikke skylda på lex...det er jeg som er fører som har ansvaret.

Jeg er sliten...det har hvert treninger 5-6 dager i uka. Du blir litt tom. Det jeg tar med meg som positivt...er at lex ikke gikk bra i det hele tatt og det ble 2 nuller bare. Det er ett bra grunnlag i bikkja...jeg må bare får frem faitern igjen...får huet på nett.. Men først så skal dette huet ta ferie.

Er like glad i lex nå som når vi fikk oppryket. Debyen i kl 2 den drøyer jeg med...så for meg ett stevne i august...det tror henger i en tynn tråde kl 2 messig...mulig jeg melder meg på i kl 1. Får litt konkuranse erfaring igjen...er faktisk over 18 år siden jeg konkurerte. Tar litt tid å komme inn i det igjen :)

Hadde dere sett lex i dag ville dere ikke kjente ham igjen...han var på en helt annen planet en det jeg var på...må le litt også da....bolla til fatter :) Nei bedre lykke neste gang...og til å være lex sin dårligste konk...så havna vi på 131 p og 10 plass...ekke så verst det til å ikke ha hvert på samme nett i det hele tatt?

Ha en knall fin helg videre :)

Ingen kommentarer: