Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 15. oktober 2008

Gammal bil er no dritt!!!!!!!

Da er jeg uten bil en del dager. Får ikke bunndet opp anlegget slik at bilen er kjør bar.... og ikke er får jeg satt på plass de nye delene som er skaffet til veie før på lørdag.

Min far har sjekka priser for meg, og han ringte med noen nyheter i dag. For jeg var ganske sikker på at hele anlegget måtte byttes og at katalysatoren satt der, og det betydde veldig mange penger ut...veldig mange mere penger en jeg har. Etter mye frem og tilbake kommer man frem til at katalysatoren på min bil sitter inne i manifoilen... (hilsen ford) og det er feste på manifoilen, som går til eksosrøret som har ryki. Så jeg så får meg mange mnd uten bil. For den delen har ikke billig kjedene, så du må på merkeverksted. De skulle ha noe over 8000 kr. Og det er nesten det jeg får utbetalt pr mnd. Jeg sukker tungt, og min far sier... det var den dårlige nyheten... den gode er at min søsters samboer, som er verksmester på ett merkeverksted, desverre ikke ford, skal prøve å sveise det slik at det holder en stund til.

Så jeg er ikke de 8000 fattigere, men jeg er uten bil frem til og med lørdag.

Greit å ha håndtverkere i famillien. :) :) :)

Ha en fin dag...

Ingen kommentarer: