Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 26. oktober 2008

Atsjooooh.....snufs.

Ja, man kan si at det ikke var noe sjakk trekk å svette masse, kle av seg klær for å avkjøle seg. Det betaler jeg for i dag. Det klør i nese og hals. Nyser masse, hoster og hodet er tungt. Skal trene lydighet i dag. Men på ett annet tidspunkt en vanlig.

Kjenner også at jeg brukte en del muskler jeg ikke viste at jeg hadde når løp omkring i skogen som en springbukk (andre vil heller tenke klovn) opp bakker over knauser og busker. Leke med hunder som ikke ville leke med engang. Men er det prisen får å lære en hund å rundere så er det en pris jeg er villig til å betale. (jeg risikerer jo bare å bli i bedre form)

Må understreke at alle hunden som trente i går var flinke. Lex hadde en sinnsyk fart ut han også, han fant figuranten. Det er hoved poenget. Vil nok spørre om de jeg trener litt bruks med har lyst til å gjemme seg for lex, slik at jeg kan fortsette med det jeg har starta med. Dere er herved advart. Dette var morro. Jeg kan løpe gjemme meg for den som gjemmer seg for lex.

Tror det blir lufting fra bilen i dag...

Ha en fin søndag.... hvor la jeg parasett esken... så den da her ett sted...

Ingen kommentarer: