Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 26. mars 2012

Ventetid...

Akkurat nå venter jeg på tlf fra vettrinæren, vi tok blodprøven til lex på tirsdag og når vetrinæren ringte meg på fredag, sa han at det ville ta en kort uke. Så jeg håper at vi får svarene i dag.

Jeg tør ikke være positiv, til det sitter caro og hans sykdoms bilde for hardt i kroppen min. Jeg ønsker at det skal går bra....men har ikke særlig tro på at det gjør det.

Den 23 mars var det 3 år siden caro ble avlivd...... Savner han fortsatt.

Himmel dette er ikke lett, sitte å vente å vente å vente... Er ikke noe vits å ringe vetrinær kontoret for de kommer bare til å si at vettrinæren kommer til å ringe meg.

Vær så snill å la prøvene vise en lett irritasjon av bukspytt, at dette går over med kort og enkel behandling, at dette ikke vil skje igjen.... at lex vil være hos meg i mange mange år til....

Er lex dårlig la det være enkelt å behandle.....

Gi meg styrke....

Skriver mer så fort jeg får svar fra vetrinæren.

Ingen kommentarer: