Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 20. mars 2012

Kort oppdatering.

Da har vi hvert hos vetten vår, det første han sier er at han ser tynn ut, kan bekrefte at lex har gått ned 5 kg, og beskriver så lex sine symptomer siden jeg fikk indikasjon på at noe ikke var som det skulle, til jeg er hos de i dag. Det tar ikke lang tid før han sier at vi skal ta blodprøver fordi han mistenker bukspyttkjertelbetennelse...og at vi skal ta nytt bilde av magen til lex. Det gjøres..det som lå i magensekken hans er iallefall kommet ut. Han spør meg om jeg har forsikring, ja svarer jeg bekreftende, og han sier at da sender vi blodprøve til england og får gjenomsjekka bukspyttkjertelen, så tar vi å sjekker stoffskifte hans....orntlig.

Når jeg sier at lex er blitt sjekka for det som valp og at lex lå akkurat på grenesen til at man gjorde noe med det. Da ser du at det vetten nikker, det stemmer.

Nå venter jeg på svar på den blodprøven som skal analyseres hos vetrinæren, for å se om vi skal ta ultralyd av lex i morra. Da skal lex faste...og etter magerumlekonserten han hadde i natt...fordi tarmene var tomme..så håper jeg at vi får de svare vi trenger uten å ta ultralyd.

Det positive er at lex ikke er smittsom, så han kan omgås andre hunder....

Må innrømme at jeg fikk en liten knyttneve i magen når vett sier med veldig alvorlig stemme at han håper at dette ikke er alvorlig å lar seg løse..........

Skal holde dere oppdatert. Håper at det som er galt med lex er veldig enkelt å gjøre noe med, og at jeg endelig får en hund som legger på seg som han skal....og ikke sliter så veldig med fordøyelsen sin.

Ingen kommentarer: