Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 31. januar 2011

Hjemme igjen.

Rune og Flipp
Da er man hjemme igjen. Og som lovet bilder av flipp og rune. Rune er den lille sorte dverg puddelen og Flipp er den dansk/svenske gårdshunden. Jeg hadde håpet på en ridetur før jeg dro hjem..men det ble ikke noe av da vi sov litt lenge og min far kom å hentet meg i degernes da jeg fortsatt er uten bil. Jeg har hatt ett kjempe koslig opphold og oppholdet ble avsluttet av at jeg hørte ulver ule i det fjerne. Jeg veit det er ulver for jeg spurte ak om det var noen som hadde hund i den rettningen jeg hørte ule kom fra...og det kom ganske raskt ett til. Og der ulingen kom fra finnes det ingen gårder med hunder..knapt nok gårder. Grei avsluttning det :)

katten Mus
 Dette er katten som lå i fotenden av senga mi denne gangen...vel hu og sara byttet på. Lille mus prøvde å komme seg ned i dyna mi. Noe jeg ikke setter særlig pris på..så hu nøyde seg med å ligge i fotenden. Noe jeg satt stor pris på. Tror lex synes det var greit at vi kom hjem. For her var det mange nyheter han skulle få med seg når vi gikk tur. Og han kan ligge å slappe av utenfor buret :)

Indian, elvira, trygve og leiv vidar
 Måtte bare ta bilde av alle hestene før jeg dro. Denne gangen er det tatt ute og ikke gjenom stue vinduet. Uka har hvert fin, den har variert fra mye å finne på til lite å finne på. På lørdag gikk vi tur i skogen men med hunden i bånd. På grunn av ulv så kan ikke hundene løpe løse. Jeg kjente på hele kroppen at den satte pris på å gå litt. Jeg går tross alt 3 turer med lex om dagen her hjemme. Og man kjente at musklene satte pris på litt mere kjent bruk en det å sitte på en hest. Jeg synes det er kjempe kos å ri, særlig mens jeg sitter på hesten, tenk om jeg kunne ungå de smerte fulle timene etter turen :) Søndagen ble det som skrevet litt mange timer i senga på morran.

Det har hvert kjempe koslig besøk hos fam Eikrem. De har tatt godt vare på meg. Hatt mange fine samtaler..mye god mat og ikke minst godt selskap.

I dag når jeg skulle vaske litt tøy...(lukte hest og stall av det meste av klære mine) så lagde maskinen litt rare lyder...den har lagd rare lyder før, så jeg tenkte ikke noe mere på det før jeg syntes det var merklig stille på badet. Går ut på badet å sjekker og der står maskinen tull av vann...den ville ikke pumpe ut vannet før jeg bytta program...og ikke ville den sentrefugere..så i morra er det ut å skaffe seg ny vaksemaskin. Uka ser ut som den gradvis blir fylt opp :) Og på torsdag så får jeg låne fatters bil helt til søndag. Det blir deilig det :)

Ønsker dere alle en kjempe fin uke :)

Ingen kommentarer: