Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 17. juli 2010

Snart braker det løs...

Og da tenker jeg ikke på uvær...for vi har hatt ett seriøst uvær her i traktene. Det slo ned ikke så langt unna her jeg bor. Og lex brøy seg veldig lite om det som sjedde på utsiden. Var verre med meg. Er ikke veldig glad i torden vær for å si det sånn.

Nei, det som snart braker løs er Knertebo cupen. Det er en cup som oppdrettern til Lex arrangerer 2 hvert år, og i år har de 10 års jubileum. Det er konkuranser innen lydighet, bruks utstilling og sist men ikke minst, lag konkuransen. Der blir vi knerteboer eiere satt sammen på lag og må løse massevis av oppgaver. Er spent på hva vi må gjøre i år. For 2 år siden var det 3D pusslespill, fremføre sanger og mye annet. Man skal virkelig ikke være redd for å drite seg ut når man er med på knertebo cupen. Og jeg har aldri hvert redd for å gjøra akkurat det...drite meg ut. Hadde jeg hvert det hadde jeg ikke gått utenfor døra, og deffinitivt ikke hatt hund :P

Jeg har, som skrevet her før, ett konkuranse instinkt som ikke er veldig bra....det går litt utover hunden for å si det sånn. Jeg har altdi hatt lyst til å vinne noe i mitt liv....og det måtte en knertebo cup til for å greie det. Var vel mere Lex som greide det..han ble bis valp. Vi tar nok ikke hjem den i år. Tviler på at vi tar med noe som helst hjem i år av premier. Men vi tar nok med en hel haug av gode minner :)

Det hele starter med lp konkuranse...der skal vi debutere i kl 2.. Kan jo bli spennede.... Så dagen etter er det kurs..lp kurs. Den 3 dagen er det spor og utstilling , og siste dagen er det bruks lydighet. Og jeg har ALDRI konkurert i bruks. Så jeg debuterer i ganske mye på cupen kan man si.

Jeg har såååååå lyst til å vinne mere..he he he he he. Men veit også at de gangene jeg går inn i en ring å skal vinne..hva skjer da..jo lex går en halv meter bak meg og vi raser sammen som ett kort hus. Så nå gjelder det å få den konkuranse instilte hjernen min til å skru seg av. Det er ganske mange gode knerteboere som lex og jeg skal møte. Og det å debutere i så mye...kan ikke fårvente å vinne noe selv om man håper ;)

Gleder meg vannvittig til cupen, gleder meg til alt det vi skal gjøre sammen og til å se igjen alle igjen. Jeg skal nyte de dagene for å si det sånn...og vi kommer ikke tomhendt hjem uansett hvordan det får på konkuransene :)

Nei, nå skal jeg sette meg inn i øvelsen som er på lydigheten i bruks. Takk å lov så er veldig mye likt kl 2 lydigheten så vi kommer oss nok igjenom på ett vis :):)

Ha en super fin helg :)

Ingen kommentarer: