Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 7. februar 2010

Uka er endelig over ;)

For uka starta bra....godt humør og det hele. Treninga på mandag var ganske grei, veldig bra apportdirigering. So kom tirsdag med litt dårlig være men ellers en grei dag. La meg og tenkte på hva jeg skulle gjøre på treninga dagen etter.

Men dagen etter ble det ikke noe trening. Våkna, følte meg trøttere en vanlig, tung i kroppen og etter ca 500 m på morgen turen til lex var jeg sikker på at jeg ikke kom til å greie å komme meg hjem...kroppen var knust. Det var tungt å bevege kroppen..muskler og ledd protesterte. Og slik var det helt til fredag kveld...da begynte kroppen å kjennes ut som min igjen. Så på lørdag dro vi for å få litt trening for de som skulle opp til dommer eksamen.

Mye venting, og lex og jeg ble litt tomme begge to. Og lex fant ut at i dag skal jeg virkelig sørge for at alle hører at jeg er her. En border fikk belønning og ikke lex...så da sa lex fra at det var ikke aktuelt. Og oppførte seg som en rabiat. Og når jeg skulle gå inn å si nei...skvatt han i 2 sek før han begynte å bjeffe å oppførte seg som en idiot på nytt. Det var etter tannvisninga.

Vår trener Stein Feragen kommer bort og ber meg ta med lex ut av ringen, belønne han og la neste dommer ta ny tannvisning. Og det gjorde vi. Tannvisninga gikk bra og jeg droppa klokt fellesdekken, for bordern lex ikke likte at fikk belønning, var nemlig vedsiden av oss. Lineføringa var blæ, dekk fra holdt som falteby, skjev, innkallinga, veldig bra, ståen. langt under pari, flere skritt og sist men ikke minst. Hopp over hinder...der var lex over hindre etter at jeg hadde tatt 2 steg. Er veldig glad for at Stein var den som komanderte....og jeg er EKSTREMT glad for at jeg ikke fikk vite noen karakterer og at dette ikke var konk. Men noen god følese i kroppen har jeg ikke.

Dagens trening gjorde ikke akkurat følesene noe bedre....i følge de andre så kommer nedturen min nå.... bare litt synd at den kommer nå som jeg egentlig er dritt lei lp trening. Himmel som jeg gleder meg til spor og bruksesongen er her. Gjøre noe annet en lp.

Nå er middagen ferdig, kvelden skal brukes til å glemme hele uka som har hvert...og satse på at uka som kommer blir litt bedre...skal egentlig ikke så mye til for at den kommer til å bli det :)

Det prositive med denne uka er at bruksgruppa er samla igjen det er kjempe topp.

Ha en fin søndags kveld :)

Ingen kommentarer: