Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 14. februar 2010

Noen herlige dager :)

Selv om det så litt skumelt ut når jeg våkna i dag til overskya himmel. For i dag skulle vi trene og jeg hadde avtalt med en annen på treninga i dag at hu skulle ha med seg kaffe, og jeg kake. Og det hadde hvert så deilig med bra vær. Og det bra været kom som bestilt. Kl nærma seg 13 og sola dukker frem. Perfekt timing :)

Så ett par minutter før jeg skal dra får jeg en på mld til bronsemerke kurset jeg skal holde. Deilig, nå er vi oppe i 6 stykker. Og det på den tiden av året hvor det ikke er så lett å få fylt opp kurs. Kjempe deilig.

Trente litt lineføring før de andre kom i dag, og innkalling, litt spesiell innkalling, for når lex har noe i munnen, ball ol så kommer han ikke inn til meg, han løper forbi, i dag fikk vi bryti den ett par ganger. Så trente vi stå på avstand, lex har utrolig mye bevegelse i kroppen sin. Og dette var en hund som gjorde det perfekt for ikke altfor lenge siden. Nå huskern det ikke i det hele tatt. Lex greide en med litt mindre bevegelse, så jeg kasta ballen bak han..så får vi se om det sitter til neste gang. Har en følese av at vi går baklengs for tiden. Øvelser han kan blir bare verre å verre...;/

Som jeg skrev, så har det hvert noe nydelige dager, med sol og grei tempratur. Har sitti på verandan de siste dagene, har prøvd å ta bilder av lex, men med engang kamera lager lyden den lager når det slår seg på så har jeg en hund som besnuser kamera. Og det blir ikke noe særlig bilder ut av det.

Denne uka har hvert mye bedre en forgje uke, selv om et besøk ble avlyst 2 ganger, men det besøket kan jeg ta en annen dag når det passer litt bedre.

Kjøpte fastelavens ris her og du kan tro lex er intressert i de fjæra som henger på pinnene...så det riset er plassert høyt og utenfor rekkevidde. Pinner er noe vi skal spise opp i følge lex. Kan ikke si meg helt enig i det.

I følge vær medlinga så skal det komme snø til uka...for håpe at de tar feil, veldig feil. For nå begynner snø fonnene å vise tegn på at de smelter, det er faktisk steder gresset begynner å titter frem...man ser mere og mere av asfalten flere steder også. Nå ønsker vi oss vår.

Lex ligger fornøyd under bordet å sover, og jeg sitter å lurer på hva jeg skal spise til middag...taco gryte eller bare spise noen pølser...vi får se.

OL har starta på tv, vanlig vis så er jeg ganske intressert i OL men i åre har jeg desverre ingen go følese....får håper at den følesen er helt feil. Hadde jo hvert ok at norge tok noen gull.

Nå har jeg ikke noe mere å skrive om..så...

Ha en fortsatt fin, fastelaven, valentines og morsdag, og håper at du får en knall fin uke :)

Ingen kommentarer: