Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 10. desember 2009

Vente tiden er over....

Først...vi hadde uoffesielt stevne i går...som jeg skrev på facebook, så er jeg fornøyd med 10 på tannvisning..(snill dommer som ikke pressa seg inn i kjeften på ham :)), fellesdekk en stoor null da jeg sefa litt mange ganger men han ble liggende....(oppdretter var i ringen vedsiden av...og det fikk lex med seg) fornøyd med den...det jeg ikke er fornøyd med var at kontakten på lineføring og fri v for var tragisk...6.5 på lineføring..(snill dommer muligens) 7.5 på fri v fot....men momentene der i mot er jeg kjempe fornøyd med...dekk fra holdt..9, lex satte seg opp skjevt...innkalling 9.5...jeg gjorde noe med hånda mi....og stå under masj...9.5 og super bra til å være kl 1 sa dommern. Fikk 0.5 p trekk pga ett lite steg på lex. Hopp over hinder var tju start og pga tanker om mulig alergi og lex sin måte å vise at kontakt med fatter det gidder vi ikke..kom ett nei...men jeg fulgte etter...og regna med en 0..men fikk 5 og beskjed om at jeg fikk den siden det ikke var offesielt.

Fikk beskjed om at det var mye bra der..og ett ønske om lykke til vidre. Husker ikke poeng summen...jeg var der i hovedsak for å teste ut hvor langt vi hadde kommet i fellesdekk jobbinga..og jeg har fått tilbake meldiger på hva jeg skal jobbe med vidre.

Skrev at oppdretter var i follohallen i går....og hu så på meg å lex...jeg veit at anne-marit har tro på lex og meg....og tiltross for teit lineføring og fvf så var det urolig godtå få vist anne-marit at jeg er tilliten verdig. Det var kjempe godt å få vist!

Så har jeg fått resultatene fra vetrinæren på enda en av prøvene vi tok...den prøven som jeg har hvert sikker på hva resultatet ville bli.....den prøven vi mangler svar på nå er stoffskifte.

Jeg ringte vetrinæren tidligere i dag...fikk beskjed om at alergi prøvene så bra ut men at det var skrevet noen komentarer...derfor legger jeg det ikke ut før nå...vetrinær ringte....og jeg fikk beskjeed jeg håpa på....

ALERGIPRØVENE TIL LEX ER NEGATIVE PÅ ALLE PUNKTER!!!!!!!!!::):o):o)

Endelig er det noen gledes tårer som renner nedover mine kinn nå....prata med vetrinær om immunforsvaret..om det hadde satt seg osv...ev ny test...da sa han de deilige ordene...tidligst om ett år og da kun hvis det han pr i dag "sliter med" ikke er løst!

Nå ser jula så utrolig mye bedre ut....jeg kan senke skuldra...tenke stress og for i stede for alergi...deilig.

Nå skal jeg sette meg ned og nyte kvelden.....håper du gjør det også!

Ingen kommentarer: