Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 17. desember 2009

Juleavsluttning og prøve svar....

I går var det juleavsluttning i fbk konkuranse gruppe...vi hadde staffeter og for de som var intressert i slikt...vise frem hunden i jule kostymer. Lex vet ikke hvor heldig han er som bor hos meg...... For slike ting slipper han.

Jeg er kjempe fornøyd med lex og at han faktisk ikke utagerte mot en enste hund...ble litt veldig mye action under staffeten så jeg ble avreagerings leken til lex...litt hopping og leke knirruing mens han som nappa i armen min. Men ellers veldig fornøyd.

Så har jeg fått tlf fra vetrinæren...alt bortsett fra stoffskifte var normalt. Stoff skifte er litt lavt, men ikke så lavt at vetrinæren ser noe behov for å gjøre noe med det enda. Vi skal holde øye med det. Og etter all lesninga på nettet så er lavt stoffskifte mere av det enkle å fikse selv om hunden må gå på tyroksin resten av livet. Og det skal jeg greie...caro gikk på sprøyter, sjampoer og spesial for.

Jeg er veldig glad for at lex IKKE har sukker syke...Ikke har alergi. Vi får håpe at stoffskifte blir bedre og at han ikke trenger medisiner i det hele tatt. At vi ev finner løsninger med for osv.

Det er deilig å ha en knagg å henge ting på...at ting ikke bare svever rundt. Vite at det lex sliter med kan løses på en enkel måte. Tror lex også vil sette pris på at vi har finni svar. Nå kan jeg "endelig" kjøpe myke tepper han kan ligge på. Dette var tabu pga alergien til caro. Alt av tepper osv måtte fjernes fordi han var så alergisk. Og slike vaner er vonde å vende. Lex har hatt en del ligge sår på albuer og haser..dette kan vi nå endelig gjøre noe med.

Deilig å vite at det finnes enkel behandling for det lex har for lite av :)

Det tar nok noen dager før hjernen min greier å tenke frisk hund etter å ha bekymra meg så mye og så lenge over at jeg skulle ha enda en alegi hund....er litt vansklig for meg å skjønne det. For håpentlig vis så ramler det ned i skallen min etter hvert :) Er jeg heldig ramler det ned i skallen min julaften...for dette må jeg si er årets julegave...:)

Ha en fin aften....det skal jeg.

Ingen kommentarer: