Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 9. april 2012

Sportening..

Årets første... Lex går ikke på smertestillende lengre så jeg tenkte at han skulle få ett enkelt spor. Og det fikk han. Han hoppa over halvparten av gjenstandene i sporet. Men han gikk ett klokkereint spor.

De rundt meg har sagt at lex er veldig tynn for tiden, skal innrømme at jeg beynnte å se at ribbeina var LITT vel synlige før han ble syk. Så jeg økte for mengden får å få opp vekta igjen.... Når jeg skulle sette på lex sporselen i går så jeg hvor tynn han egentlig er blitt...vanlig vis festes selen på 3 hullet ytters...nå var det vel hakk nr 6, og da hadde han den plassen han skulle ha. Det skremmer meg litt at han er  blitt så tynn ute at jeg egentlig greier å se det.

Lex har hvert tynn før, men aldri som dette..... Liker ikke helt det.

Merka at lex ikke er helt i form, han løp ikke noe lang seiers runde når vi var ferdig med sporet, og han sov ganske lenge når vi kom hjem......og den sovinga fortsetter han med i dag.

Håper at lex vil få tilbake formen sin, etter hvert som han forhåpentligvis greier å få i seg næring fra maten han får.

Kommer nok ikke til å ta med lex på lange turer og trener vi blir det korte økter....skal innom vetrinæren på onsdag og veie lex....vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg til det....

Da er påsken over for i år, jeg er glad for at de røde dagene er over....dette pga tilgang til vetrinæren hvis noe skulle skje med lex....

Var ok å komme seg ut litt...hilse på treningsvenner igjen....mangler trix da...han kommer nok sterkere tilbake :)

Ingen kommentarer: