Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 12. april 2011

Spor???????

Der var noe lex hadde glemt i løpet av vintern. For han drar ut og brå snur...hopper over første pinnen, og sporer tilbake og løper en del store sirkler. Takk å lov så fikk jeg tatt opp den første pinnen slik at Lex ikke lærer at det er bare å snuse seg bakover så finner man noe. Jeg vil egentlig ikke kalle det lex gikk på søndag for spor. Men, med tanke på alle de timene lex har sitti i bilen før sporet ble godt, og hvor lite trening lex har fått i det siste før søndagens trening, så hadde jeg ingen forventinger til lex. Jeg la ut sporer for å se hva og hvor mye han huska.
starter bra
 Man kan trygt si at lex hoppa over 3 av 4 pinner. Han tok den siste fordi han fikk ferten av den fra siden. Greit at vi fikk avlsutta med at han fant noe. Ikke tok han vinkla særlig bra heller...han gikk vel i selve sporet tilsammmen 10 m. Takk å lov så fikk Arne tatt bilder av lex de stedene han gikk i sporet. Det var stoor fart på lex. Bedre lykke ved neste spor :)

Her er noen meter til lex går i sporet.
 Alt i alt så var søndagen en fin fin dag, varmt og godt, koslig selskap og med våren foran seg ser livet lyst ut :) Trix gikk ett veldig bra spor, det gjorde millie også. Neste gang går lex ett bra spor også :)

Det våres, akkurat nå er regner det og er litt kaldt igjen, sånn er det vel med våren. Fra sommer en dag til nesten vinter den neste. Det gjelder å nyte dagene som er bra og bruke dagene som ikke er fult så bra til inne ting man burda ha gjordt når man var ute i det fine været i stede. Så en og annen grå værs dag, setter nok leiligheten min pris på.

Det ser ut som det meste av denne uka er fylt opp av ting å gjøre. Trening og besøk. Ikke en dum uke det.

I morra er det spådd bedre vær, og da er det trening igjen. Passer bra med bra vær når det er trening, selvom lex har fortalt meg at han ikke liker å sette seg ned der det er vått og jeg burde trene på det også. Kommer nok noen dager med dårlig vær på trening også selv om jeg håper det blir flest dager med fint vær.

Veit dere hva...dette er mitt 500 innlegg her på bloggen :) Ett slags jublieum :)

Ønsker dere alle en fin fin uke. Våren er her , endelig :)

Ingen kommentarer: