Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 13. april 2011

Feltspor!

I går var det veeldig dårlig vær, så jeg droppa treninga i oslo. I dag var det kjempe fint vær og det ble bruks trening. (ser dere at jeg skrev bruks og ikke spor?) Planen var å legge spor, lex fikk løpe litt fra seg, i håp om at han ville greie å har fokus på sporet vi skulle gå etter på. Han får løpt fra seg...vi la ut spor. Denne gangen så la jeg ut spor på en gjengrodd kjerrevei, i håp om at minnene om spor kom tilbake til gutten.

La ut 4 pinner som sist. Første hoppa han over...neste fant han og etter det ble det utslag ca 4 m på vær side av sporet, og overvær søk hele veien. Det minna mere om ett feltsøk på ett veldig smalt og langt felt, Han hopper over neste pinne..og er mere ute av sporet enn på sporet. Så får jeg nok...jeg bryter lex, ber han komme inn til meg..ber han roe seg og gå spor. Da går han spor...de siste 5 m. Han finner siste pinnen. Kan vel si det er fremskritt fra søndag hvor det var mere rundt og rundt spor og bare 1 pinne ble funnet. Denne gangen hadde lex nesa fremover og til siden, ikke bakover. Han hadde bra trøkk men ikke u kontrollert.

Er nå i tenkeboksen for å finne ut hva jeg gjør videre. Fra å droppe gjenstander i sporet...for han bruker over været for å finne pinnene...han bruker ikke sporet noe særlig. Til å legge flere gjenstander...er da litt redd for at det bare vi forsterke problemet ved at han får løsning på å finne pinnene på overvær. Fikk ett tips om å legge sporet i blåbær lyngen. Vurderer det også... Jeg kommer vel frem til noe før søndagens trening :)

Ha en fin fin onsdag :)

Ingen kommentarer: