Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 11. mars 2009

Snart vår?!?

Håper på det... var ikke mye som minna om vår i går når jeg var trenings koordinatror i fbk. Det var vel en 10-12 stk. Og de jobba etter hvert kjempe bra med hundene. Håper de selv fikk se hvor mye bedre hundene jobbet sammen med dem når de var litt klarere i hva de ønska å gjøre. Men det var KLADT i går. I dag er det kjempe vær...gutta og jeg nyter solen ute på hverandan og tar livet med ro.

Det skjer en del om dagen så jeg har tatt den sjefs avgjørelsen at vi tar livet med ro...Koser oss på turer, tar livet som det kommer og gjør det vi har lyst til å gjøre når vi har lyst til det.

Skulle gjerne ha lagt ut bilde av oss der vi koser oss i solen men jeg har bare mobil kamerea og det vil ikke samarbeide helt. Så, jeg får legge inn bilde seinere.

Jeg glemte jo å nevne at Erlend hjalp meg på treninga i går, tror jeg hadde sliti litt med å ha en så stor gruppe aleine. Kjempe ok å ha folk som stiller opp.

I morra er det spådd snø igjen... jeg håper vær meld tar feil... vil ikke ha mere snø... jeg vil ha vår og sommer. Få igang treningene. Nå blir det litt i rykk og napp. Det er deilig at det er lyser om kvelden.. kjenner det gjør noe med humøret. Og ikke minst energien.


Ha en fin dag i vår sola.

Ingen kommentarer: