Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 10. februar 2012

Fant noen bilder....

Titta gjennom bilder jeg har på pcn og fant disse. De ble tatt sommern 2011...



Må jo ta med ett bilde av Lexegutten også da:)

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det jeg har på hjerte, skrive det på en god måte, så jeg bare skriver det jeg vil for midle jeg...

Jeg la ut disse bildene for å kanskje gi de som er lei av vinter og kulde noe annet å se, og minne om at det ikke er så lenge til sommern er her igjen. Håper bildene får det til å tenke på gode sommer minner som du kan varme deg med i kulda... Jeg kjenner lukta av blomstene i blomster kassa, den milde vinden som stryker en over huden, sola som varmer en langt inn i sjela.

Håper det ga deg ett minutt eller to hvor du glemte vintern, kanskje drar frem egne gode minner fra fjor årets sommer.....og tar dem med deg videre :)

Tiden går fort, vi er snart i midten av februar..så kommer mars som er en start på våren mnd :)

Ønsker dere alle en riktig god helg :)

Ingen kommentarer: