Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 28. mars 2011

Tiden flyr...

Selv synes jeg ikke der er lenge siden jeg skrev siste innlegg... Nå ser jeg at der er lenge siden sist.Grunnen til der er i hovedsak at familien min har bestemt seg for å pusse opp og flytte likt. Jeg har hjulpet til litt her og der..ikke hvert så mye hjemme. Ikke har det blitt masse vis av trening på lex heller. Men vi fikk oss nå en økt i går. Og det var en bra.For jeg skulle trene ruta med koner (flate kjegler). Det skjønte ikke lex så mye av. Ruta var jo ikke slik den pleide å være. Da var det å gå tilbake til innlæringa vi hadde på ruta med kjegler..og 2 repetisjoner så var ruta inne. Driver å jobber med å sende lex fra markøren før ruta....det er ikke bare bare..men vi er i det minste i gang. Fikk trent apport dirigering også. Lex tok den til høyre lett...værre med den til venstre. Men etter ett nytt forsøk så var den inne også. :)

Trente litt på opptak av neseprøve..det er lenge siden sist...blir ganske mye tygging på prøven. Regner med at mengde trening og ro vil gjøre at det problemet blir mindere etter hvert. Jeg skal ta tiden til hjelp. Jeg har endelig finni god sonen min når jeg trener. Jeg koser meg når jeg trener med lex. jeg slapper av, senker skulderne...er ikke redd for at lex ikke gjør øvelsen slik jeg mener at han skal gjøre det. Lex er en hund som må få lov til å prøve seg litt frem selv...bli trygg. Jo mere jeg maser eller kjefter jo større motstand får jeg når jeg skal lære ham øvelser. Vi skal jo tross alt ha det gøy sammen :)

Jeg kommer etter hvert til å oppsøke steder hvor det er andre som trener...jobbe med å finne god sonene min der også. Og når den endelig er påplass der å...vel da skal jeg vurdere om jeg skal være med på konkuranse treninger mv..eller ikke. Det ligger langt foran i tid.

Nå skal jeg nyte at våren er på vei...er litt forskjøla akkurat  nå...men det går over.

Ha en super fin mandag :)

Ingen kommentarer: