Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 21. desember 2010

Året 2010

Vet at året ikke er over enda, det er faktisk noen dager igjen til julaften som jeg gleder meg veldig til. Jeg har tenkt litt på hva som har hendt dette året. Ganske mye faktisk, begynner med januar, starta eget frima og debuterte med lex i lp. Firma så går det litt opp og litt ned. Ramler inn noen oppdrag med ujevne mellom rom. Nå har jeg ikke avertert så mye heller. Grunnen til det er at det sjedde ganske mye på det private plan. En ting var at jeg satt i lydighets komiteen i follobruks. Og mere en det skriver jeg ikke. Har ganske mye på hjerte når det gjelder follo bruks. Men lar det bli med det.

Jeg starta som skrevet med lex i lp, det gikk ikke så bra. Mye fordi jeg som fører går med skuldra forbi øra og stoler ikke helt på lex. Greier å stole mer og mer på lex for hver dag som går. Og det er jo bra.

Februar og mars ble vel om jeg ikke husker helt feil brukt til å trene både lp og bruks. April ble brukt til kurs og jeg ble godkjent MH figurant. Mai bestod av trening og figurering.

Så kommer vi til Juni...det var en fin fin mnd. Fikk oppryket til kl2 med lex og min første pall plassering. En 3 plass :)

Juli ble brukt til å prøve å finne igjen noen krefter til høsten, jeg leiter fortsatt etter de kreftene. Veit jeg vil finne de igjen ett eller annet sted. Og selvfølgelig sommerens vakkereste eventyr, knertebo cupen som endete med to 3 plasser til lex og meg. En i lp kl 2 og en i bruks kl d. Debuterte i begge :) Og kurs med Mai britt grunni.

August ble også brukt til å trene hund, og nyte det at jeg ikke satt i noe lp komite lengre ;)

Høsten dette året har desverre bestått av sykdom for egen del, lex derimot fikk sjekka hoftene sine og de ser veldig bra ut. Lex bestod også Funskjons analysen i oktober. Og jonte kurs ble det på meg også.

November har bestått av behandling og lege besøk.

Hvis jeg skal summere opp dette året så har det hvert ett aktivt år med mye å gjøre og jeg har lært at jeg må stoppe opp, ta litt oftere pauser. Ikke prøve å greie alt på engang...det går dårlig. Og når det gjelder været i 2010 så hadde jeg ønska meg noen grader varmere kvelder i sommer, og noe grader varmere nå i vinter. Men ellers er jeg kjempe fonøyd.

2010 har vært et bra år. Det har hvert flere oppturer en nedturer og det er jo bra. Hvert på en del kurser har jeg også. Det jeg vil ta med meg fra året 2010 er å stole mere på magefølesen min. Stole mere på min egen kunskap for det viser seg at jeg har ganske mye av det. Både når det gjelder hund og andre ting her i livet :)

Ble desverre ikke noe julekort i år heller...grunnen vil jeg ikke legge ut her..synes det er litt flaut faktisk.

Jule kort eller ikke :

LEX OG JEG ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD JUL OG ETT GODT NYTT ÅR :)

Ingen kommentarer: