Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 24. mars 2010

Ett sikkert vår tegn.

Det er vel nesten like sikkert som hvitveis og hestehov. For, jeg tror det var på mandag, så hørte jeg årets første Harly Davidson som fikk asfalt under dekkene sine etter å har stått inne sperret ett sted i hele vinter. Det er en like herlig og velkommen lyd hvert år, lyden av en HD som har kommet ut av dvalen :)

Er veldig klar over at våren ikke helt har fått feste enda, og at det kan komme dager med mere ekkel snø, men det ser ikke ut som den blir liggende. Og dessuten så er det en hel masse pluss grader å se frem i mot :) Så jeg vil si at våren er på god vei til å få overtak over kong vinter.

Påsken ligger foran oss, og jeg gleder meg til tiden etter påske, for da kan man kanskje begynne å gå litt spor igjen. Ikke misforstå, jeg gleder meg veldig til påsken også, da skal jeg på fjellet for første gang på 10 år. Det blir kjempe spenende å se trysilknuts verden i vinter drakt. For det har jeg ikke sett mye til. Gå på skitur, no jeg ikke har gjordt på evigheter.

Det å gå på ski med lex, tror jeg kan bli veldig underholdene. (for alle andre en meg) Se for dere en som ikke har godt på ski på evigheter, og en hund som ikke veit hva ski er. Enda mindre opplevd noen som går på dem. Og får ikke å snakke om at lex ikke inne har bremser, bare full gass..... Det jer frykter mest er møte med andre hunder og jeg som ikke greier å stable ski og hund på rett side av sporet. Tror dette kan bli en så "ones in a life time" opplevelse.

I dag er det siste kurskveld på bronsemerket også. Er veldig spendt på hvordan det går. Hvis ikke nervene slå de rett ut, så er det en mulighet for at 4 av dem greier det. Den ene er veeeldig ung så der har hverken jeg eller fører de største for håpninger, og kursdeltagern var i hovedsak ikke ute etter bronsemerket mere det å få trent lp.

Det er en mulighet for at jeg arr nytt bronsemerke kurs etter påske. Det vil tiden vise.

Var inne å sjekka om jeg får igjen penger på skatten....og det ser lovende ut :)

Nå må jeg komme igang med det jeg skal, dobbelt sjekka at alt er klart til bronsemerke prøven i kveld :)

Ha en fin onsdag :)

2 kommentarer:

TRIX, en langhåret collie som bor hos Arne sa...

Kjempefin "oppshining" av bloggen. Supert bilde.
Eller mange takk for et veldig fint kurs!!! Og resultatet ble jo over all forventning for meg:-))

Hilsen Arne og Trix

Jimmy sa...

Takker for det, vil komme flere endringer etter hvert :) Fint at du er fornøyd med kurset og det var kjempe koslig å ha med deg og trix :) Kanskje ble det over all forventing for deg, men vi som kjenner deg var sikker på at du ville greie det :):) Ses på trening :)