Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 20. april 2009

MH i sverige overstått ;)

Vi satte kursen mot søta bror og uddevalla kl 15 fredag, og ankommer ett kjempe koslig vandrer hjem på kvelden en gang. Vi "plukket" opp noen av lex sine søsken sammen med respektive eiere litt her og der, og andre fikk ekstra siteseing rundt om. Men vi er alle tilslutt der vi skal :)

Vi for surra oss i seng ved 12 fredag kveld vi skulle jo opp kl 06 så det gjaldt å få seg litt søvn. Alarmen på mobilen varsler om at det er på tide å stå opp selv om man har følesen av å nettopp ha lagt seg. Vi kommer oss opp, avgårde, og er klar for mh...jeg var forholds vis rolig...til jeg lufte lex og det er min tur. Da kom nervene som ett takras...tenk om jeg gjør noe som vil ødlegge for lex på testen (beskrivningen). Og det gjorde jeg jo litt av.

På det første momentet så skal hunden være løs og man skal kaste en leke til testleder, og jeg tar orntlig i og kaster en bitestokk midt i trynet på testleder og virkelig sjekker om hu har refleksene under kontroll. Hadde hun stått i mål hadde jeg nok fått inn en del mål. Men her var ikke poenget å skåre mål, men å kaste leka til testleder slik at hu kunne kaste den tilbake til meg....stakkars testleder..tror nok ikke hu glemmer meg med det første..... kunne bare ønske jeg ble huska for noen annet en "norrbaggen som kastade leken i fjestet på tetstledaren...." men men, lex kom seg nå igjenom tiltross for mine sabotasje forsøk..(les nerver).og fikk bestått mh.

Det var ganske kaldt på lørdagen, men vi grilla for det og slitne var vi alle sammen. Det kommer bilder etter hvert der også...bilder fra testen...har desverre ikke kamera men vet at ett er underveis.

Vil avslutte innlegget med å takke ett par stykker...janette matmor til nikaja som sørga for at jeg nå har nytt bånd, kunne nyte grillmaten på lørdag, og haik til testplassen, vask av rom, der kommer det en takk til nina, matmoren til niro som også bor sammen med bengt, takk til gry og jhon for at jeg fikk ha lex på rommet om natten, takk til anne-marit og geir for at lex fikk haike med dem nedeover og hjem igjen. Og ellers takke Mads og viveca som eier nisse, yvonne som eier ziva, ingrid m fam som eier nunkas, for en kjempe fin helg. Kjempe artig å se igjen alle sammen :) Håper vi ses på knertebo cupen i 2010..(hvem vet..kanske vi ses før ;))

Nå skinner solen, det meste jeg må er unna gjordt så skogen roper på meg og lex. Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: